16 augusti 2011

Tisdag.

Hejsan hoppsan alla läsare!
Idag är det en lite små tråkig dag, det mesta går väl ut på att söka jobb och sova , om typ tre timmar ska man väl dags för mats också men vad gör man :p
Jag vill bara börja jobba igen allt är bara så boooring just nu, något måste man komma på liksom plus jag är rå pank fram till fredag också ååh får hålla mig här hemma hos mamma fram tills dess så man kan äta mat :p det är en par skit dagar som kommer komma nu några dagar istreck men får väl leva med de helt enkelt :p

Jag ligger iaf två poäng högre än Sarah i våran lilla lek :D

Just det var ju på arbetsintervju i Solna igår och det har jag faktiskt ingen aning om hur de kommer att bli med den :p fick ingen känsla över om.dom ville ha mig eller inte så de var lite små jobbigt, fast får väl se hoppas nästan på att jag får något annat men just nu måste jag ta de jag får så jag kan leva!

Well well skulle bara uppdatera att jag lever tills jag kommer på något vättigt att skriva :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar