09 augusti 2011

Saker du kanske inte visste om mig.

Jag vet att det kanske mest är folk som känner mig som läser min blogg men jag vet att i Sina perioder finns de folk som inte ens vet vad jag heter som läser min blogg så tänkte för skojar skull lägga in några roliga fakta om mig :D

-Jag tuggat så gott som alltid tuggumi (om jag inte glömer dom hemma)
-Jag har alltid med mig block och penna
-Jag får panik om jag har blöta kläder på mig och dom åker oftast av jävligt fort
-Jag kan enbart sova på min vänster sida och ALDRIG utan täke
-Jag klarar inte av folk som inte är äkta eller som skryter om säkert jag skiter i tex pengar,kläder,jobb ect
-jag har varit singel i nästan 3 år utan att en enda gång må dåligt över det
-jag älskar när folk berättar hur dom tänker och funderar
-Jag älskar att bolla tankar med folk efter som man alltid får lära sig något nytt
-Jag älskar musik , musik är det som lyfter upp mig när jag ligger på botten inget annat eller någon annan kan få mig att må så bra.
-Jag blir aldrig kär bara intresserad.
-Jag dricker knappt alkohol
-jag anser att vänskap är viktigare än förhållande
-Du lär känna mig bäst genom att spendera en natt på mitt vis och "chilla som en kung"


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar