26 augusti 2011

Dags för lite lugn och ro :)

Hejsan hoppas alla läsare :D .. 
Idag har jag jobbat mellan 08-15 så är ganska trött, men inte så trött som efter ett pass på Bk men det kommer väl de med efter som man har vilat upp sig ett par veckor mellan jobben. 
Well ikväll blir de lugna puckar efter som jag börjar kl 08 i morgon med fast jobbar en timme längre, skulle ju egentligen dragigt till grönan och så idag men de blidde inte av efter som jag fick ett jobb på två röda och jag var tvungen att börja på en gång ^^ men jag klagar inte skönt att tjäna lite pengar iaf liksom :P Plus så har jag kul när jag jobbar :D .. 

Men i morgon blir det utgång som det ser ut iaf ^^ ska prata med min vän som skulle följa med först och kolla hur läget är men jag tror nog det blir av iaf , är egentligen jävligt sugen på att dra ut idag med , men då kommer jag stupa efter halva dagen och de känns ganska ovärt när man är ny på jobbet ^^ 

Så nu ska jag ta och fixa håret och allt sånt innan jag lägger mig för att decka 
Pusss och kram :D 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar