24 augusti 2011

Nytt Jobb :)

Hallåj mina kära bloggläsare och vänner :) 
Jag har goda nyheter :D blev inkallad på en sista-minuten intervju på Max och jag börjar min provanställning redan i morgon :D hela min arbetstillvaro ändrades på ca en halvtimme idag :D .. 
Jag vet att många klassar sånt som skit-jobb men jag tycker faktiskt att de e kul att jobba på snabbmats restaurang för allt går snabbt och man har så gott som alltid något att göra plus jag är en en extremt service inriktad människa så jag älskar att jobba med människor :D .. 
Och jag kommer arbeta mycket natt och det är just hur jag gillart :D .. så kalla det vad ni vill jag är iaf glad att jag kommer få en inkomst igen plus att jag fick de innan jag fick min sista lön från BK är ju bara ett plus liksom :D 
Så i morgon skriver jag alla papper osv så då är jag officiellt en provanställd i den stora Max-Familjen och det ska bli grymt kul :D så studierna får vänta ett tag till, arbetar hellre in mina pengar en ätt få ta piss-lån från CSN just nu , de får bli efter jag har tjänat ihop lite slantar :D 

Men nu i början kommer de kanske bli lite smått torrlagt i bloggen igen efter som jag har mycket som händer just nu , jag ska ju nu dom här närmste tre dagrarna utbilda mig på Max och både fredag och lördag blir de utgång blev tyvärrr inget grönan nu då efter som jag måste jobba på dagen och Ida måste göra sitt på dagen men utgång blir de iaf sen på lördag är de utgång med sötnosen Alexandra och säkert några fler :D .. 

Och idag tänker jag faktiskt una er en låt som ni kan somna till :D 
Den är så himla underbar , bukar inte alls gilla sån musik och jag vet att jag har hört den innan jag hittade den på spotify men minns fan inte vart :P får iaf en underbar känsla imagen när jag hör den så de måste ju vara på något bra ställe :D .. 


Puss och Kram :D 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar