23 november 2011

Resident evil maraton!

hejsan sötisar :) .. 
Nu sitter jag uppe och inte kan sova igen som vanligt .p .. 
Men men ska sitta uppe och titta på alla residen evil filmerna som jag har här på datorn trodde första tt jag bara hade fått hem en tom mapp men hittade sen den riktiga mappen med alla filmerna i så nu ska jag kolla på dom :)

Ska på en ny arbetsintervju på fredag också :) 
ska bli kul att se vad dom har att erbjuda,
 jag börjar känna att jag är lite väl kräsen när det gäller jobb då jag har varit på några som ev har velat ha mig men jag har mest känns mig lurad eller liknande ^^ 
så vi får väll hoppas att detta går bättre :) 

Se i helgen får jag besök och då är det dags att börja julbaka osv  efter som det är första advent på söndag och jag börjar reda käa hur jag kommer i stämning :D .. eller är det nästa söndag, har iaf ingen aning men jag ska börja göra julfit här hemma i helgen iaf :D .. 

Nej nu ska jag hoppa i och ta en dusch innan jag ska börja kola på filmera 
Puss och kram :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar