12 november 2011

Fylla i natt? oja!

Hejsan mina vänner:)
Igår natt var det nästan total kaos iaf inte långt ifrån, som ni såg i mitt tidigare inlägg så kunde jag inte heller stava så bra för t9 när man är onykter är absolut ingen höjdare som kanske dom flesta redan vet :p
Visste aldrig att jag kunde bli så full på lite cider dock uppfattar jag nog kvällen en miljon gånger mer kaos en va den va det gör jag alltid på fyllan men von hade fett kul iaf :)
Och jag måste säga att jag är stolt över mig själv för igår är första helkropps bilden jag har tagit sen jag jar gått ner runt 43kg och och jag har inte sett på mig själv för än jag såg på bild vilket jävla resultat det jar gett :)

Ikväll blir det på sadeln igen, då ska jag och co ut igen och fira födelsedag och ha det fett trevligt :) men förstr det battle kl 16 som vi ev ska gå på :D
Nu ska jag ta och försöka få liv i min vän så vi kan äta lite :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar