22 november 2011

sugen på löshår? :)

Hejsan sötnosar!
Jag mår inte alls bra inatt :( jag har lyckats gått och blivit sjuk plus att hela jävla förra veckan var bara Knas och denna veckan började inte mycket bättre :(.
Jag hoppas verkligen att detta blir bättre och att jag vaknar till en mycket bättre dag :)
Imorgon blir det att storstäda även om jag egentligen inte ens orkar men jag orkar inte ha detta se ut som ett helvete här hemma längre :p jag måste sluta lata mig!

Jag vill också tipsa er framförallt i sthlm att jag har en vän som kan sätta i löshår för en billig slant :) jag tänkte skriva lite mer om det i morgon då jag jar hunnit kolla upp priser och vart ni kan ta kontakt med henne osv men ska göra det så fort jag vaknar :)

Nu är det dags för mig att lägga mig och försöka sova bort min sjuklighet!

Puss och kram snyggingar :D <3


Osminkad och förstörd men dom dagarna ska väl finnas också eller? :p

1 kommentar:

  1. Du är fin hur du än ser ut. Tack för omtanken hjärtat <3

    Puss och kram!

    SvaraRadera