06 november 2011

whatzup whit Justin Biber ?

Hallå alla kära läsare!
Jag vill egentligen bara notera något som jag har lagt märket till och jag skulle gärna vilja ha en förklaring på det.
Varför är den där snorisen Justin Biber (eller vad Han nu heter) så känd? Vad har Han som ingen annan små kändis inte har?
Jag är musik älskare och visst jag anser att även om man inte tycker om en viss sorts musik kan man iaf ge det en chans att kanske inte gilla de bara utan att förstå dess budskap eller liknande men helt ärligt denna grabben förstår jag mig inte på hans musik! Sorry men så är det, kan någon bara förklara vad Han har som ingen annan har? Inte är det ju utseendet iaf! Dock kanske jag är lite gammal då jag inte är en 13 årig fjortis who knowes.

Det enda roliga med denna killen är alla jäkla ryken i skvallerpressen som jag har läst nu i veckan, har ni sett att Han enligt rykten har gjort ett fan på smällen men s.k.a "ignorerar ryktet" men förnekar det aldrig och även vägrar ta DNA prov tyckte det var väldigt roligt att läsa om iaf :p dock folk pratar mycket,överdriver osv så man vet aldrig vad som kan vara sant men men bryr mig inte egentligen :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar