17 november 2011

gårdagen, en dag mam bara vill glömma

Åh vad usel gårdagen har varit.
Har bara legat här och blivit irriterad på läkare osv kan inte folk bara säga saker rakt ut och sen låta mig göra vad jag vill ? Men nej tydligen inte.
Sanera är det iaf helg och om det blir som planerat blir det en helg med Mixiis om nu planerna inte blir förstörda och jag.hoppade på de!

Såg ni att Uppsala har vunnit mega mystery club party? Fick sms om det i morse men som det ser ut just nu känner jag mig både för gammal och för sliten för att dra dit men vi får väl se kanske får något spontan ryck och drar med mig någon dig.
Jag är bara så sjukligt seg just nu och kan inte sova :/ plus så fryser jag :(
Behöver verkligen en kram

Fyller kort på mig och Mixiis i helgen :p
Hoppas hon.inte dödar mig nu :p

Och jag måste bara tillägga en grej innan jag avslutar detta och det handlar om the braking dawen eller hur de nu stavas, får dom på riktigt en liten vampyr bebis? Alltså helt ärligt? Är inte vampyrer döda i kroppen? Då ska dom.väl inte ens kunna få upp den lr? Jag säger bara sug kul twilligt men jag kommer fortfarande kolla på den :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar