07 november 2011

stor städat!

I brist på annat har jag stor städat mitt sovrum då jag ev får besök i morgon också :)
Har även satt upp 6st foton till i rummet så nu har jag sammanlagt 16 foton uppe :p jag älskar fotografier och charmen med att sätta upp i ramar osv jag är så trött på alla dessa digitalramar och sånt jag vill ha fysiska foton på mina väggar :) ska försöka hinna fotta lite bilder på mitt sovrum imorgon så ska ni få se lite före och efter bilder på min vackra mini renovering eller vad man nu ska kalla det :p har köpt/fått helt nya möbler så har så gått som slängt alla andra och satt upp massor med fotton och annat roligt på väggarna, köpt gardiner och gardinstång (då jag inte hade de innan utan hade bara en filt för fönstret väldigt fult)och så har jag köpt en träpersien :) så jag börjar bli galet nöjd :D dock ser det lite tomt ut på olika ställen på väggarna så ska bygga lite mer ramar och sånt innan jag är klar så jag får upp lite mer :)
Aen går jag vidare till vardagsrummet även de har jag stora planer för :p
Det tråkiga är dock att allt kommer åka ner igen innom några månader då vi har planer på att flytta så fort som möjligt.
Men men det blir bara ett nytt projekt att börja med :)

Nej nu ska jag försöka sova mina älskade blogg läsare och jag hoppas att ni fortsätter läsa ni som är nykomlingar :)

One love <3

Jag vet att jag har haft bilden tidigare i bloggen men jag bloggar från hTc-plattan och jag orkar inte springa runt och fotta nu plus jag ser ut som hej kom och hjälp mig :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar