19 november 2011

Jag ÄLSKAR sex!!

Hejsan mina älskade läsare :)
Förlåt att jag lurar er lite med rubriken men intressanta rubriker ger fler läsare ;)

Dena veckan har varit extremt jobbig för mig , det är för mycket som har hänt och det är för mycket som har gått snett dock inget jag kommer och sitta och grina om i bloggen men men vad gör man  :p .. 

jag har så mycket jag egentligen vill skriva här i bloggen men jag vet inte riktigt om jag kan det än för jag har ingen aning om hur jag ska formulera mig i det hela för jag är riktigt dålig på sånt :p . 
Jag ska försöka komma på lite mer roliga grejer för er att läsa och hitta i bloggen också :) ska bli bättre på dagens spotify och sånt också jag lovar ::) 
Ska försöka få lite mer såna där roliga pratstuder men lite mer roliga personer som man känner till :) 

Men nu tänker jag iaf lägga in en spotify låt tänkte jag :) och denna låte får mig att må så jävla bra jag hörde den första gången när jag var i GBG i sommras sen har det blivit att jag börjar tänka på e helt annan person en dom i gbg när jag hör den för jag visade den för en kille jag diggade grymt mycket i sommras och han fastnade för den som fan så nu har de blivit hans låt för mig iaf :P .. 
Njut och älska Mac Miller my lovers ;) <3


Bättre sent ä aldrig inte sant ? ;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar