23 augusti 2011

Avslöjar hemligheter!

Idag hade jag tänkt att berätta lite mer som ni kanske inte visste om mig :D .. 
Redo? 
Well lets start! 

-Jag är extremt mörkrädd
-Jag måste alltid borta tänderna efter jag har duschat även om jag gjorde de precis innan
-Jag är jätte dålig som flickvän (commitment issues)
-Jag dricker inte alkohol längre pga av sne fylla jag verkligen skäms över
-Min normala hårfärg är röd!
-Jag var livrädd för Emil i löneberg när jag var lite pga av jag trodde han skrek Elin ist för Emil
-Jag är jätte dålig på att komma på undanflykter och är dålig på att ljuga därför jag så gott som alltid är ärlig
-Jag hatar när tjejer har snyggare hår än mig (mitt hår är jag)
-Jag har aldrig brytt mig om popularitet
-Jag känner mig nästan aldrig riktigt ensam
-Jag hatar ordet måste och använder det helst inte





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar