16 augusti 2011

internetshoping och undercoverd brother!

Hallå gott folk!
Nu sitter jag och leker med min lilla platta igen :p
Har gott loss lite på Ellos hemsida och klickar hem lite nödvändigheter in för hösten som kommer här nu :) plus så ska jag göra mig av med massor av kläder ur garderoben så de kommer bli ganska tomt så de är dags för lite nyheter I guess.
Hittade massor av roliga prylar , en höst jacka,jeans,västar osv allt möjligt helt enkelt synd bara att jag måste vänta minst en vecka innan jag får dem :p

Well sitter och kollar på en dunder rolig film.som heter Undercoverd Brother , många har nog redan sett den även jag men det var ett bra tag sen :p och man kan ju inte låta bli att älska den där lilla rollen Neil Patick ni vet den lilla vita killen i dom svartas högkvarter? Så jävla kil hahaha :p

Well puss och kram på er :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar