13 augusti 2011

att söka jobb är faktiskt inte så tråkigt!

Just som rubriken säger så är de faktiskt inte så tråkigt att söka jobb om man frågar mig iaf, ganska intressant att se vad det finns för olika jobb där ute som kan vara intressanta, plus så går de ganska bra med intervjuverna har redan fått 5 st på kroken och jag började söka jobb aktivt nu tidigare i veckan så jag tycker det är niceeee.

Well hoppas egentligen bara på första bästa jobb så man har något att göra igen även om de inte direkt har gått lång tid sen jag jobbade sist men man vill ju fortsätta medans man fortfarande är inne i det så man inte hamnar i de där låta mönstret igen då man tappar allt de suuger.
För tillslut då orkar man inte ens umgås med Sina vänner eller ens gå ner och handla och de fungerar fan inte :p..

Well nu måste jag fixa lite annat och söka lite fler jobb tror jag :D och taggar in för intervjun på måndag

Puss och Kram :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar