17 augusti 2011

godmorgon världen jag är vaken!

Godmorgon allesammans.
Då var jag vaken då, eller jag här faktiskt varit vaken sen halv nio efter som jag gick upp då för att kunna äta frukost vid nio, som jag skrev om tidigare så håller jag och Sarah på med en liten utmaning denna vecka , alltså vi ska inte äta massor av Snaks damtal vi ska äta på utsatta tider så vi får lite rutiner! Och just nu leder jag med två noll så tänker inte sumpa detta haha :p

Något jag låg och funderade på inatt var något bra sätt på att få bort påsar runt ögonen, någon som har några bra tips lr? Har ju läst om massor olika såna där cremer och grejer men fungerar dom verkligen? Tänkte köpa en sån där roll on när jag får pengar men vill först veta om den ens är bra, någon som har prövat?

För jag älskar att gå utan smink , jack passar jätte bra i det om de inte skulle vara för mina mörka påsar under ögonen, kan inte vara utan smink om jag verkligen har sovit lagom för får dom antingen när jag sover för mycket eller som vanligast för lite.




Hissar eller Dissa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar