26 augusti 2011

mitt i natten bloggning

Shululul gott folk! 
Vaknade nyss efter som jag somnade runt halv nio, nio något! och det var så jag vaknade nu för en liten stund den :P ... det var riktigt längre sen jag faktiskt sov på natten efter som jag har haft stora sömn problem men jag verkade kört slut på mig själv nu när jag har jobbat så de e nog bara en tids fråga innan jag har tillbaka dygns rytmen helt :D ska väl försöka sova någon timme till snart innan jag ska hoppa in i duschen och fixa mig in för jobbet :) .. 

Idag fick jag min sista lön från BK så idag har jag shopat lite nödvändigheter :D .. 
Blev smink en el-tandborste :D samt en stor Hallo kitty väkarsklocka till Angelica :) jag köpte även sån där roll on som man har under ögonen för att få bort påsar och svarta ringar under ögonen så får väl se imorgon om den fungerar sen :P hoppas verkligen de efter som jag så gott som alltid har påsar under ögonen och det är 90% av anledningen till att jag sminkar mig också så vill verkligen bli av med de! sen så vill jag bli av med min dåliga hy men en sak i taget :P .. 

Well sitter och funderar på om de är värt att gå och sova eller om man ska börja fixa sig utan stress ist , eller bara lägga sig och kolla lite serie nu innan man ska ta sig iväg om ca 4 h , men men we will se :) 

Kisses n Hugs :)  



(Jag vet att jag har dålig kvalite på mina bilder, men det är så att min digital kamera har blivit stulen så jag tar kost med min surfplatta tills jag har införskaffat mig en ny) 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar