14 augusti 2011

Microdelmal och percingar

Hejsan alla läsare :)
Nu är jag här igen efter helgen igen och små kollar lite på dexter och funderar.
Jag sätt och kollade in Alexandras blogg och att hennes micromaler (?) Hade blivit bättre och då kom jag och tänka på om jag kanske skulle ta och göra någon sån :D dock inte på samma ställe men i ansiktet , kanske kan få göra de över mitt jävla födelsemärke som jag alltid har velat få bort.
Jag vill även göra två olöst percingar , naveln och tungan men allt kostar ju så jävligt och så måste man våga göra dom.också :p , den som det blir först är no antingen micromalen eller tungan , naveln får vänta ett tag tills jag haru gått ner några kg :D

Well well vi får väl se när det blir av ^^ men jag ska absolut försöka att köra tungan nu denna månaden om jag lyckas samla åt mig mod till det , jag är en liten fegis så jag får väl ta och man upp lite :p









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar