15 augusti 2011

imorgon måndag.

Så imorgon är det måndag igen och hösten är här runt hörnet så nu är det dag för alla dagliga rutiner igen , ska ju på arbetsintervju i Solna i morgon och bara hoppas jag får det, aen ska jag även börja träna igen nu märk jag här frusit upp mitt gymkort igen sol har varit låst nu under sommaren efter som jag visste att jag inte tänkte lägga ner särskillt mycket tid på träningen iaf.

Ska även börja med mina diet drycker igen och inte bara för att gå ner i vikt utan för att dom är så sju helvetes goda Gaah drack en nu för någon vecka sen och jag hade helt glömt hur goda dom var :P plus så har jag och min kära vän Sarah kommit på en lite lek eller vad man ska kalla de , som vi kallar veckans utmaning och det går till såhär varje vecka kommer vi på någonting nytt som vi ska hålla varje vecka , och för varje dag som vi klarar denna utmaning så får vi en poäng!

Så imorgon börjar vi med våran första vecka och denna vecka handlar det om att äta ordentligt och på bestämda tider, alltså inget godis ingen läsk eller gosaker inget helt enkelt :p utan bra mat på bestämda tider helt enkelt och detta känns faktiskt som något jag kommer klara är grymt taggad och jag tänkte ta och uppdatera här i bloggen hur det går för oss :p och även hur det går med min träning osv :) och självklart hur det går på intervjun i morgon :D och om någon är sugen på att vara med på våran lilla lek då är det bara fråga i en kommentar eller här på sidan så får du veta iaf våra reglar :D sen får väl alla andra bända och vrida på dem hur mycket ni vill men vi kör vårat :p





1 kommentar: