12 augusti 2011

jag måste ha varit dum i huvudet.

Jag har gjort väldigt mycket dåliga väl i mitt liv, då menar jag extremt mycket dumma grejer som jag aldrig kommer att vara stolt över, och dessa saker börjar slita mig i stycken just nu.
Saker som alltid har varit självklara visar sig inte vara så självklara nu när man har gett sig av från hemstaden, allt är så annorlunda och alla är så långt borta framför allt dom jag behöver då tag i just nu så jag kan må bättre någon gång.

Jag har blivit fysiskt sjuk jag fryser så jag skakar och bara mår allmänt dåligt och har ingen mår lust, dock var det ett tag sen jag verkligen kännde att jag är sugen på mat men iaf!

Well well what to do?
En sak är säker iaf, jag måste lära känna fler folk i närheten så allt blir sol förut igen fast med skönare folk än dom jag redan har klivit bort ifrån.

Peace!!

Jag vill åka till Tyskland och leka med Sarah :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar