05 augusti 2011

jag lovade mog själv att aldrig göra detta.

Nu ska jag göra något jag lovade mig själv att aldrig göra.
Jag ska avsluta dessa underbara tankar och döda allt hopp om att vara med om det igen.
Jag hår under en kort men härlig period lärt mig så mycket av en annan människa som jag aldrig trodde skilled lära mig så mycket bara av att låta mig prata och låta mig vara mig själv för en gångs skull och som nu har lärt mig att vara de hela tiden.
Denna människan har gjort mitt liv till en drömma från en mardröm , nej detta handlar inte om kärlek utan detta är så mycket djupare än någon vanlig flickvän pojkvän grej detta är meningsfull till skillnad från en flirt, detta är något som man bara kan få ut av vänskap äkta vänskap och äkta tankar.

Jag hår gjort bort mig till grunden för henne men fortfarande vill hon ha mig i sitt liv, jag spårade totalt för några år sen men nu är vi tillbaka som om de var första gången jag verkligen såg att de var en människa bakom allas fördomar och en människa som här varit med om så mycket så att hon inte kan göra annat än att lära ut bara genom att finnas och bara av att berätta vad du tycker och tänker och jag älskar dug för evigt för de!

Denhär människan skulle jag ALDRIG kunna säga något illa eller några hatiska ord om även om jag vill skulle jag slå mig själv hårt i huvudet för att jag ens tänkte som orden , elaka ord om dig får inte existera i min mun du är för äkta för många (tror jag iaf) iaf för mig, det är därför jag alltid har mått dåligt efter att jag hår träffat dig för att jag inser hur fake jag är du har fått mig att inse att livet är så mycket djupare än vad jag någonsin har kunnat förutspå och detta är bara början, fuckar du ur nu så kommer de förstöra så mycket längre fram än vad jag någonsin har kunnat ana och de ser jag nu.

Vänskap är något man ska ta vara på och hålla nära hjärtat och verkligen visa att man uppskattar Sina vänner för annars försvinner dom visa alla dina sidor för någon du vill behålla och ljuga aldrig för då försvinner dom viktigaste i ditt liv och låt aldrig fula fyllan ta över för du sårar mer än du sprider lycka.

Snälla förlåt och inse att ingen annan än du har stått mig närmre även om du inte känner samma som mig radera inte ut mig jag ber på mina bara knän låt mig iaf få avsluta vårat kapitel på rätt sätt med ett riktigt hej då snälla ge mig de, ring mig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar