06 oktober 2011

Suger!!!

Jag får helt ärligt grym flippa på dagens tv! Det går från dåliga program till sämre!! Sen finns det några få guldgorn som går att titta på men oftast blir det grym skit hela tiden! Blir så sjukt sned på det bara! Jag funderar på att skaffa det där så man kan ställa in.programmen som.man vill se själv då skulle jag bara kolla på matlagnings program och kriminalserier :p samt självklart alla dessa komediserier som typ family guy south park osv.... Well well ska iväg och jobba om typ två timmar och borde egentligen ha börjat fixat mig för minst em timme sen men i natt orkar jag inte helt enkelt jag får se ut som en säck potatis :p Men what to Do what to Do , på lördag är det middag hemma hos men far men jag verkar inte vara särskilt välkommen dit så det blir nog att jag är hemma så jag slipper skapa massor av drama när dom ska fira mamma. Sen som sagt så är jag nog inte välkommen heller. Well well nu ska jag fortsätta kolla på sug tv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar