31 oktober 2011

födelsedags firande och drägg fylla..

Så mina vänner :)
Det har varit grymt dålig uppdatering den senaste veckan I knowe men jag har faktiskt inte pallar efter som jag har gjort sjuuukt mycket plus har jag börjat spela wow igen så ja, jag har nördar det på min blogg tid (förlåt :( ) men men det blir bättre :) har även firat min födelsedag två gånger med olika vänner och det var super kul :D

Jag vet att jag har skrivit att jag inte dricker längre men denna helgen blev ett stort undantag som jag ångrar lite efter som det blev alldeles för mycket så halva helgen är en enda stor dimma men Vafan man fyller ju bara år en gång per år som man brukar säga :p men ska vi kanske börja med att köra en liten resume av så gott som hela veckan då?

Måndag: minns inte vad jag gjorde men antagligen latade med :p
Tisdag: var jag inne på CVL och hämtade papper och olika ställen där man kan läsa om studier och skit :p
Onsdag: var jag iväg och köpte ny lur :)
Torsdag: spela hela dagen :p
Fredag: var jag till IKEA och shoppade jag massor av nya grejer till timers så snart ät jag helt nöjd med mitt rum :) sen på eftermiddagen åkte jag till söta Jenny där även Monika kom sen också och så gjorde jag pakt och så blandade vi drinkar och rökte vattenpipa : ) sen drog vi vidare till olarys och spelade biljard och allt möjligt och där mötte va även upp Malin och Granaten och kvällen var grymt trevlig :)
Lördag: vaknade lite små bakis från fredagen och började med att dricka typ två liter vatten och sen gick hela dagen ut på att fixa sig fram till kvällen typ :P sen började vi hemma hos mixiis och sär blev jag ja jätte full efter ungefär en sjutis sen blev resten av kvällen lite små blurii och jag minns så gott som ingenting :p men det slutade med 18 piggelin shots och en sjutis :p för mycket dricka och för mycket ångest haha men det var fan värt det för jag minns att jag hade fett kul anyway och jag vet hire awesome jag blir så länge jag inte får snefylla :p
Söndag: lärde min bror spela wow sen satt vi och kolla sköna filmer hela eftermiddagen och kvällen ska skriva ett inlägg sen om alla sköna filmer :)





Åh vad jag blir dålig på kort ^^ 


Kommer mer bilder sen när jag pallar lägga upp :p nu ska jag fixa mig så jag åka till stan och prata med CVL puss och kramar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar