10 oktober 2011

Hösten - Den bästa tiden på året :D

Hallå mina vänner :) 
Är det inte härligt med höst :) .. 
Alla färgerna det mysiga vädret , halloween och inte minst av allt min födelsedag :D och även många andras :) Sen så är det en väldigt bra ursäkt till att ägna tid åt att glo på film :D .

Det hände mycket tråkigheter i helgen för min del som jag inte riktigt känner att jag kan skriva om i bloggen men min kropp och psyke gav upp totalt och jag sprang in i väggen så nu börjar en stor omvändning i mitt liv där jag ska försöka bli av med den mesta stressen som jag inte klara av. 

Men men inga mer tråkigheter nu tycker jag :D .. 
Idag ska jag bara ta de lugnt för en gångs skull ska inte tänka på något och bara stänga av mobilen och njuta av att vara hemma utan att behöva stressa iväg någonstans .och inte tänka på något bråk och tjafs , för jag har insett att jag har sett mycket mer negativt än vad som egentligen finns och det är bara onödigt :P

Så nu tänkte jag faktiskt sätta mig och klura ut en önskelista till min födelsedag och planera hur jag ska lägga upp allt med min födelsedag och till och med fundera på om jag ska ha en liten fest också :D

Vi får se vad de blir av allt detta , men nu tänker jag iaf fokusera på mitt :D .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar