13 oktober 2011

Från älskar till hata till vänskap?

Jag har så svårt att förstå vissa grejer ibland.
Mitt ex , min nr1 som alltid har och kommer betyda mycket för mig , vi har haft våra problem mellan oss vi har verkligen hatat varandra och brutalt försökt såra varandra om vartannat.
Och vi satt just och pratade i iaf 3 timmar tror jag att det blev kan möjligtvis varit två men har berättade att jag borde göra något med mitt liv och inte fastna med dom skit jobben som jag har jobbat med utan börja studera så att jag kan använda min fulla potential och bli något stort för att han vet tydligen att jag kan de ^^ och det finns nog ingen som känner mig som han s¨jag antar att han har rätt som vanligt.
Dock känns det så jävla skumt att han vill börja hjälpa mig nu efter 4 år av en massor av bråk :S 

Men jag har planer på vad jag vill göra   och vad jag vill studera så jag ska väll se till att hoppa i och plugga igen nu efter nyår faktiskt :) .. 

Håller på lite med desigen till bloggen och det fungerar ganska bra faktiskt :) .. 
Här är ett lite smakprov på min kommande header :) 


Är som sagt inte klar med de än utan det där är bara en liten skiss på hur det ska se ut :) ska vara lite andra bilder och färger och bakrund men layouten är grunden iaf :) 

2 kommentarer: