03 oktober 2011

Nu ska jag berätta något väldigt hemskt för er.
För 11 år sen idag så gick min svägerska bort i en bilolycka och hon var en av dom finaste människorna som någonsin har satt sin fot på denna jorden. 
Hon betyd mycket för hela min familj och inte minst av allt min bror som var förlovad med henne och hade varit tillsammans i ca 6 år. 
Det var verklige hemskt för oss alla när detta hände som ni kanske förstår så idag ägnas alla tankarna till Jessica Karlsson som bara fick bli 21 år gammal. 
Vi älskade dig otroligt mycket och värderad dig extremt högt. 



Ni ser den där nallen på bilden, den fick jag av henne när jag fyllde 6år och han hänger fortfarande med :) det känns så sjukt allt jag har redan fått leva ett år längre än vad hon fick göra och jag har fått så mycket som hon inte hann med under hennes korta tid med oss. 

Jag saknar dig <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar