02 oktober 2011

Söndag ;)

Hejsan mina vänner :) 
Idag skulle jag egentligen träffat mitt ex men vi var tydligen inte redo för att försöka lösa allt än eller så lägger sig folk som inte har med saken att göra i för mycket och de stör mig. 

Men ni ist tänkte jag ta en tur nere på stan med lilla Michelle :)  och kolla på lite kläder och gå ut och äta lite :) Kanske försöka hitta någon park att leka lite i kanske innan Angelica kommer också :) vi får väll se helt enkelt vad det blir av allting :P .. 


Var bara tvungen att lägga upp bilder på dom små sötnosarna Angelica och Michelle :) 
Funderar på att ta med dom på en liten mini semester nu under oktober faktiskt :) vet dock inte var man ska åka men jag hittar nog på något skulle jag tro :) 
fast jag undrar hur det fungerar med små barn om man skulle flyga dom måste väl också ha pass ? 
får ta och kolla upp det helt enkelt :) .. 

Well well nu ska jag hoppa in i duschen och börja fixa mig lite innan alla affärer öppnar så jag kan se till att vara inne i stan tills dess :) 
Men blir nog att jag uppdaterar lite från surfplatta när vi är på tåget eller liknande :) 

Puss på er :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar