26 oktober 2011

idag ska jag it på äventyr :)

Hej mina vänner :)
Ska strax ta och bege mig till Expert och köpa en ny mobil då min gamla la av i natt iaf laddningen!
Så hitta en billig Samsung mobil på expekt då jag anser att jag inte behöver värsta mobilen då jag har surfplattan och mp3 på sidan om, sen ser jag faktiskt inte anledningen för mig att ha en Iphone eller liknande , för det första fattar jag ingenting av dem sen så intresserar det mig inte och jag bojkottar Apple.

Häldre skit mobil och bra grejer på sidan om än en mobil med allt skit i den så man fattar nada :p

Ska ta med mig Angelica och Michelle också så ska vi se till att äta lite god lunch idag :)


Michelle fick vara lite ghetto idag :D
Är dom med mig får dom spegla mig också :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar