11 oktober 2011

Då var det tydligen kväll ?

Då var det tydligen kväll redan! 
Har inte alls hängt med idag och är heelt krossad i huvudet och hela ansiktet värker men men smällar man får ta i livet! 
Jag tänkte snart ta och sova lite till efter som det inte finns särskilt mycket att göra plus jag kan inte prata ^^  men jag tänkte bara på peka att jag har märkt att alla datum på mina blogginlägg ligger efter ^^ som antagligen nu kommer de stå att detta är skrivet den tionde men det är ju de 11 idag som alla vet så lita inte på mina datum som står , vet inte om det är värre fel tidigare i bloggen men jag ska ta och försöka lösa de på något vänster när orken för det kommer :p .. 

Längtar tills i morgon då jag kan ta de piano och antagligen prata ^^ 
Nu ska jag samla mod till att se mig i spegeln och ta en dusch 

Puss och Kram!! 

(Gammal bild)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar