06 oktober 2011

Sjuk och trött..

Hallåj! .. 
Känner mig inte alls pigg just nu, vaknade för en stund sen och ska ut och jobba i natt igen och är heeelt förstörd mår både dåligt och är slut i kroppen , men jag kan int sjukanmäla mig heller efter som jag behöver verkligen pengarna sen så har jag inga pengar på luren så jag kan inte ringa dem heller ^^ men jobbar bara tre nätter till sen så är jag ledig till måndag då jag bara jobbar 4 h på kvällen och kan ta bussen hem sen är jag ledig fram till torsdag jobbar två nätter sen ledig tre dagar igen sen fyller jag år :D .. 
Så jag diggar att jag faktiskt har flera dagar i rad ledigt och att jag lägger ihop mina egna tider men de suger att jag är sjuk och känner att jag inte alls kan prestera på jobbet och jag kanske inte ens egentligen borde vara där , men men får se hur de blir i morgon bitti och får se hur jag mår när jag slutar.. 

Puss och Kram :D .. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar