12 oktober 2011

Lunch dags hos min moder...

Jag då var det lunch dags här hos min kära mor, kom hit igen för ca 20 min sen och då var det full gång med lunch.
Det bjuds på påstå och beconsås men jag mår faktiskt lite illa så jag håller mig till en kopp blåbärs te ist.

Är så sjukt seg men jag har faktiskt börjat med min nya header lite eller iaf börjat på en skiss på den eller vad man ska ska kalla de :p tror den kan bli bra :)
Men snart tänkte jag faktiskt ta och vila lite så jag orkar med resten av dagen utan och spy sen måste jag få någon mat i mig också men får ta det senare men idag kan jag iaf prata igen och det är ju alltid skönt att kunna konversiera eller vad säger ni? :p

Well hoppas ni alla har en trevlig och god lunch när ni har det :)

Pussar :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar