08 oktober 2011

http://www.mylovebasket.com/se/profile/elin-wred-3620142?page=2


Om ni tycker att jag har snygg kläd stil kolla in My love basket :D .. Där lägger jag in allt som jag har beställt eller som jag vill beställa men inte har råd med riktigt än :P .. 
Älskar den sida verkligen :D 
Så gå in och kolla där vett jag :;D och bli medlem du med så jag kan kolla in dina favorit kläder :D sen länka till den här i en kommentar verja :D .. 
Love you ,D 

Dags för ny header kanske ? 
Vad tycker ni ? :) 

1 kommentar:

  1. din nuvarande header är inte så pjåkig, men den du visar nu är inte så pjåkig men skippa onödiga effekter på bilderna bara.

    Ska det vara bling bling på bilderna då får man göra det ordentligt. ;D
    Typsnittet känns mer som du är inom det militära och det får mig också att tänka lite på "The A-team" serien.

    Dafont.com har rätt mysiga typsnitt. (:

    SvaraRadera