12 oktober 2011

BYGGARBETSPLATS


Dåså mina kära vänner! 
Då är det dags att snygga till bloggen lite!
Från och med lite senare idag så börjar jag knopa ihop en ny design till bloggen och även om jag faktiskt har gått en utbildning inom webbdesign så kommer det att ta tid PLUS å fastnar det inte mycket i mitt huvud så jag har nog tappat en del som jag måste lära om men äh de kommer när det kommer! 

Dock kommer det ju inte synas på bloggen så mycket i början men det kommer , det ska även knopas ihop en ny header (då min som jag redan hade gjort fick total dissen av dom flesta^^ ) och lite allt möjligt men jag uppdaterar er under vägens gång :p 

Har även en del andra personer som är bättre än mig på de där som ska stå till tjänst med det dem kan ;) men jag hoppas på att de ska gå i relativ fart och ag har även en del planer på hur de ska se ut ska bara hoppas på att jag klarar av det .p .. 

Well well nu ska jag ta och packa ihop mig in för hemresan idag och sen njuta av sängen en par timmar :D .. 

TJooos!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar