17 oktober 2011

Önskelista kanske ? ..

Hejsan hoppsan mina vänner! 
det har varit riktigt dåligt med bloggande i helgen men jag har haft en del för mig i helgen också :) .. 
I fredags åkte jag mest runt och träffade folk hela dagen käkade subbway osv var riktigt trevligt faktiskt :) 
Sen på kvällen haffade jag lite godis och bara låt i sängen och chilla som en kung helt enkelt fett skönt :D .. 

Sen på lördagen tog jag mig ut till Huddninge och träffade vänner och även folk jag inte känner men det var jätte trevligt det med :) Dom satt och drack bira när jag kom och hade det allmänt trevligt bara :) .
Sen sov jag hemma hos en kompis och sen på söndagen åkte jag hem till min mor och nu är jag har :D .. 

och nu var ju det  de här med önskelistan , jag hade lovar familj och vänner och lägga upp en önskelista i bloggen och har inte riktigt hunnit med det men nu hinner jag :)  


.* Presentkort 
* kontanter 
* En ny mobil 
*En mp3
*Hörlurar
* Adidas väska 

Sen kommer jag inte på så fasligt mycket mer till det ... 
jag hopas bara på att få e trevlig födelsedag med vänner och familj :) .
Det blir nog att jag till och med firar mig själv flera gånger och det är ju alltid awesome liksom :) .. 
Ska ut och käka med lite folk på torsdag 
kanske ska ut med några andra tidigare i veckan och i helgen så finns det två planer och det blir att träffa min Ida något tag/hela helgen och bara leka galen på stans som back i the days och kanske även skulle träffa lite annat folk men vet inte hur det ser ur än ^^ ...

Vad har ni gjort i helgen då älskade läsare? :) 


Angelicka var och rotade i min väska i fredags och då hade jag ju hämtat dessa coola tröjor :D
Någon som är sugen på vart man köper dessa? 
Fråga så kan jag förklara :D .. 
( Det ser mycket skitigare ut i bakgrunden än vad det är IRL tro mig ) :;P 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar