04 september 2011

work work work...

Är så jävla trött på att jobba just nu och de slutade endå med att jag ska få jobba till kl6 dock så jag ju inte nej men tänkte att de skulle bli perfekt för mig för då hinner jag ta morgon bussen sen kom jag ju på att jag bara har 18kr på mig och bussen kostar 20 så de blir ju gå den långa biten iaf gaaaah vad drygt ^^
Men men what to Do det är väl bara jobba och se glad ut antar jag ^^ och jag behöver ju iofs extra pengarna iaf aen är jag ledig hela söndagen :).

Jag jobbar måndag till fredag nästa vecka plus nästan bara natt och kväll ganska härligt måste jag säga efter som det är bara ÖB pass plus att man kan softa hela dagarna ist det är fett mycket skönare dock är de tråkigt att jobba natt på helgen efter som allt händer då men den tiden kommer den med plus de poaetiva med att jobba mycket är att man inte hinner spendera lönen på skit ^^ utan bara hyra,el osv som måste bli betalt blir det helt enkelt :p ...

Well well nu är min rast över om 5min så det är väl lika bra att börja ta sig upp i köket igen då och kolla läget!
Sen blir det hem och goda med min baby där hemma :) även om de kommer flyga en massa ZzZzZz i luften så är de skönt att ha någon att sova brevid även om den redan sover :p bara massa kärlek :) <3 One love from Me to you :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar