07 september 2011

Tack till alla som har förgyllt min sommar

I detta inlägg vill jag bara tacka alla underbara människor som har funnits här med mig i sommar och alla BK brudar ni är underbara och det är första gågen jag verkligen har känt mig omtyckt på ett arbete älskar er tjejer ni är awesome och tack för att i har accepterat mig :D .. 
Framför allt du Jenny du är en underbar tjej glöm aldrig de och jag kommer alltid tycka att du är awesome! du är nu och för evigt en i mitt crew tjejen <3

Och så vill jag tacka både Ida och Sarah som jag har fått upp kontakt med nu igen under sommaren i har lyst upp mig mer ä vad sole har kunnat gjort denna sommaren och finns alltid här för er ni är två av mina närmaste vänner och jag älskar er !! 

Se propps till Uppsala och mun underbara vän Johanna du har alltid funnits där för mig och du har alltid varit min högra hand och min väg visare genom allt knas som har varit och du har verkligen stöttat mig när jag har fått jobb och blev av med det, du har funnits där mina sämsta stunder och du är min led stjärna älskar dig tjejen<3

Sen får jag inte glömma alla underbara sthlmare som är bara för awesome killar i är og dom skönaste jag har pratat med i hela mitt liv och jag har lärt mig så himla mycket av er alla denna sommaren och jag är så glad för att jag har fått lära känna många nya av er och även fått träffa gammal vänskap igen! 
Och ni gbg grabbar , jag lärde inte känna er så väl på e vecka men ni är ett gäng riktigt goa gubbar även om jag kände att de inte var särklillt många som tyckte om mig särskilt mycket :P 

Ni är bäst och hoppas vi ses nästa sommar igen <3
detta är mitt hej då :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar