13 september 2011

Nu har jag shoppat igen :D

Hallå mina kära vänner :) .. 
Jag vet att de har varit en riktigt dålig uppdatering på senare tid och har verkligen märkt av de på mina läsare massor har försvunnit men jag hoppas på att vinna tillbaka era hjärtan igen :) 

Jag har shoppat :D .. 
Yes :) har gott loss på internet igen :;D .. 
det är ju dags att införskaffa sig höst kläder så nu har jag kollat runt och även hittat en del :) 
Har köpt en poncho ,en päls väst och en bolero/väst samt ett par björn borg skor och två par jeans och två par jeans leggins frånn bubbelroom och ellos :) det är oftast från dem sidorna jag handlar 

Brukar du internet shoppa?
Och isf vart? :) 




1 kommentar:

  1. Den enda shopping jag utför är antingen på webhallen eller komplett. ^^
    Om det gäller kläder så går jag ner till Dressman eftersom JC och Brothers brukar kosta en hel del. -.-"

    SvaraRadera