09 september 2011

Smärta!

Hallå gott folk.
jag vet att det har varit sån här tråkig uppdatering nu dom senaste dagarna men jag skyller på jobbet som.vanligt.
Jag jobbar ju natt mycket för er som inte vet det så jag är ganska lät om dagarna men är ledig nu lördag söndag så lovar att bli bättre på att uppdatera då :).

Har så grymt ont runt ögonen :( och är galet svullen också :) tror jag har fått någon alergisk relation från mina nya cremer mot finnar men använder tre olika så vet inte vilken av dem än. Men har även börjat använta helt nya märken av smink så kan väl även vara det antar jag sen svettas man ju en del på jobbet och efter som jag har varit ledig ett tag så kan set väl även vara de, jag lär väl lista ut snart vad det är men får bli en smink fri natt på jobbet i natt så det är tur att man har fått bort påsarna under ögonen så man fortfarande är lika snygg ;)

Nu kanske ni undrar varför jag använder så mycket medel mot finnar när jag som ni ser på mina bilder inte har särskilt mycket av dom och jag har aldrig riktigt haft det heller förutom i väldigt små perioder då jag har fått typ fyra - fend st samtidigt men jag. använder det för att när man här ett lökigt jobb och framförallt jobbar på ett ställe där det är mycket fett överallt så sätter sig det i huden och använder man inga medel då ååh får man jävligt stora utbrott av finnar som jag fick i början på BK så tänker inte göra de misstaget igen sen gillar jag att vara utan smink efter som jag känner mig smutsig med smink och för de måste man Jim ha en frech hud annars ser man bara sliten ut :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar