18 september 2011

den totala tystnaden.

Hejsan hoppsan vänner :)
Jag vet att det har varit ganska tyst här i bloggen men det blir så när man är en natt arbetande latmask I guess :p jag har faktiskt inte gjort speciellt mycket mer än att jobbat den senaste tiden och sen har det hänt en del tråkiga grejer och faktiskt inget speciellt roligt över huvetaget men men sånt som händer.

Jag har tänkt mycket på död den senaste tiden faktiskt , det kanske inte låter så upp piggande men mest på vad som skulle hända med allt runt mig och vilka som faktiskt skulle få reda på det över huvetaget efter som jag har så mycket vänner som folk inte ens vet att man träffar liksom och många som inte känner varandra osv.
Undra om det skulle märkas mycket om jag inte fanns längre eller om det inte skulle bli någon skillnad well well man tänker på mycket när man inte orkar tänka på vardagen.

Så får se vad har mer hänt? Jo jag har blivit vald till testpilot för en juce och typ jobbat och sånt allmänt man måste göra sen spelade Mac miller i sthlm i fredags och Han är så jävla awesome <3 jag hörde Han första gången i gbg i sommras sent har jag bara lyssnat vidare Han är bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar