05 september 2011

morgonatund har guld i mun

Godmorgon!!!
Sitter på bussen till jobbet nu och är sjukt seg efter som jag har sovit riktigt konstig efter som jag somnade runt halv nio sen vaknade jag vid ett och sov lite fram och tillbaka mellan iaf tre och kl sju men Vafan jobbar ju bara till kl 17 idag så får väl bara bita ihop och se glad it I gusse :)

Längtar som fan tills om några månader när jag har fått i lite mer mer sparpengar på sparkontot! Snart är det dags för mig att ta mig vidare igen, dags att starta om på

ett nytt ställe har jag tur blir det långt här ofrån också men jag lovar er snart händer det iaf och vart än tärningen hamnar tänker jag ta mig dit vare sig det är runt hörnet eller ett annat land och då ska ni få något att läsa om tro mig :D

Snart drar jag snart är det min tur jag bara känner de :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar