08 september 2011

Snart iväg och jobba en natt till

Jupp då var de dags igen för en natts arbete igen då, jobbar iofs bara 3h ungefär men det är den långa vandringen hemåt jag bevar för efter som det regnar ute just nu :P ska nog ta och köpa mig en regn jacka näår jag orkar ta mig in till stan och när jag inte jobbar så klart, 

Men vanligt vis tycker jag att det är ganska sköt att gå hem på nätterna så länge det är behagligt väder och inte för mycket liv på stan eller runt omkring mig, för då kan man gå där och tänka på sitt eget liksom plus så får man en jävligt bra träning också efter som 1,5h promenad ungefär en gång om dagen har man ju aldrig mått dåligt av direkt ^^ vem vet kanske lyckad komma in i mina "smal jeans" igen :p .. har redan gått ner typ tre storlekar under sommaren så det är ju på rätt väg iaf! 

Nu måste jag börja sminka mig och såt krafs men ska försöka hinna med att göra ett videoinlägg innan jag drar också men jag lovar inte :P .. 

Puss och kram :D 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar