29 september 2011

Kominikation är A och O

har just haft ett förvånansvärt givande samtal med mitt ex just och jag tror iaf att vi gjorde ett enormt steg framåt till att få slut på allt detta bråk som har varit mellan oss och det känns som att varje framsteg är viktigt just nu just för att vi någon gång ska lyckas med att få något liknande en vänskap mellan oss som är väldigt viktigt då vi måste ha kontakt med varandra. 
Men han hade kommit till insikt med de han hade sagt så som även jag har gjort för väldigt länge sedan och det är liksom bäst för alla att vi växer upp de , det fungerar inte så som vi håller på längre efter som dom flesta runt oss kommer till skada och det är inte rättvist mot någon.

Och jag måste faktiskt säga att jag är väldigt stålt över oss båda att vi har lyckats ha ett givande samtal utan att ha bråkat i samma samtal.
Så nu är det bara att hoppas på att vi inte går tillbaka till samma mönster igen som har varit under så gott som hela sommaren och även fram och tillbaka innan och jag ber verkligen till gud att det ska fungera.
Och jag vill verkligen att hans vänner och folk runt honom ska börja se att jag faktiskt inte är den boven dom har målat upp i sitt huvud och att jag är en helt ny människa efter allt detta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar