22 september 2011

Ikea shopping på fredag :D ..

Hallå vänner :)
Imorgon tänkte jag ta mig till Ikea och shoppa lite till mitt sovrum :D .. 
Ska köpa en våningsäng och en bäddsoffa och göra mig av med så gott som allt jag har i rummet utom tven och tv bordet , sen ska jag skaffa ett bord också :) 
låter kanske ganska knasigt men jag har en bild i huvudet på hur de kommer se ut när det är klart och det kommer bli awesome :D .. dock får det som sagt bli i morgon efter som jag får pengar då :p .. Plus så tänker jag bara lata mig idag efter som jag ska jobba i natt ^^ 


Lite bilder på de jag kommer att köpa :) sen är det klart massor av små prylar som ska köpas som lådor att ha undersängen som förvaring och ett bord att ha till soffan osv så de kommer nog inte bli klart för än nästa månad men lika bra att börja när man har stora planer :D .. 
Plus så måste jag rensa ur hela sovrummet efter som jag har så jävla mycket skit som bara är att slänga efter som jag är duktig på att spara skit som man aldrig kommer använda igen men nu är de dags för stor ränsing :P

Well ska ta och sova en stund till nu och sen börja fixa i rummet 
Puss och kram :D ..  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar