02 september 2011

Den tystnaden

Jag vet att de har varit lite små tyst här i bloggen ett par dagar men det är för att mitt huvud har varit någon helt annanstans dom senaste dagarna än i mitt huvud iaf :P Jag har mest jobbat sen så har jag även hängt en del med folk jag inte har sett på länge osv. Jag jobbade ju min första natt på nya jobbet här i onsdags å de gick väl sådär :P .. dom jag jobbade med tyckte väl de gick ok iaf men jag vet att jag kan vara mycket snabbare och duktigare än sådär så blev lite besviken :/ .. Me jag hade feber och grejer typ en timme innan jag skulle åka så de ka ha med de att göra varför jag inte var så haj hela tiden men men sånt är livet:P
Ska ut och jobba inatt igen och gå en lååång promenad själv hem som vanligt när man har jobbat och det är så jävla härligt att gå den vändan tar ca 1,5h och det är både bra för kroppen och hjärnan :D .. LOVE IT <3

 (Vandring hem från jobbet i onsdags)
(Lugnaste platsen i hela världen, min plats <3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar