27 september 2011

Gammalt groll som jag släpper ut från hjärnan helt nu

Jag har fått sådan extrem blogg torka just nu.
jag försöker skriva men när jag väl börjar blir det något som är helt opassande här i bloggen och jag blir så jävla irriterad på mig själv för att jag har tanka om saker som jag inte ens orkar tänka på längre och som jag inte ens vill lägga ner energi på just nu, eller tänka på lägre och längre utan tänka på , på nytt. 

Men det kom efter att någon från mitt ex familj hade ringt till mitt gamla numer och jag orkar inte med allt det efter som han vet redan hur läget ligger till plus att alla vet att jag har bytt numer och så finns det bara e person som det går att prata med från den ligan och det är absolut INTE han.

Känner bara att om han nu vill få tag i mig kan han nå mig överallt på Internet för det finns en anledning till att folk där borta inte har mitt numer , eller a det finns flera anledningar grunt anledningar är ju att jag inte är vän med dom längre men också för att jag inte vill att han ska ha mitt numer efter som han och jag inte kan prata just nu (vilket vi antagligen aldrig kommer att kunna göra) efter som grunden till bråket med alla andra är pga av honom efter som han har skapat så mycket drama och gjort allt så stort, visst jag har väl bakat min del av kakan också men det jag har gjort är pga att jag inte fick säga allt mitt och att dom har missförstått mig så jävla mycket och ville inte förstå mig rätt så jag har inte haft chansen och förklara mig så jag orkar inte bry mig helt enkelt för tänker inte folk lägga energi på att ens försöka se de från min sida eller förstå de jag säger så tänker jag inte prata med någon och minst allt vara vän med dom heller.

Visst om jag fick hansen är det klart jag skulle sätta mig ner och diskutera detta iaf med dem som det går att prata med och iaf sluta vara osams men det känns lite som om det är för sent för det nu plus så är inte jag den som tar koakt med folk för att lösa såna grejer efter som det är dom som har missförstått mig alltså kommer dom fortsätta göra de efter om dom inte har funderat över saken och börjat kolla hur det kan vara från min sida.
ovh det är ju så det går vissa vänner är värda att behålla och andra är inte de om dom inte kan följa med i förändringarna i ens liv som höll på att hända redan då och som nu är så gott som slutförda iaf för stunden. 
Och under tiden under en förändring är man väldigt sårbra och trasig på samma gång så en sån stund kan man inte acceptera folk som går emot en och det är fel av mig själv det vet jag men jag ser inte det stora problemet egentligen med allt detta som har hänt men tydligen är det ett jätte problem för dom och jag har verkligen försökt att se de från deras vinkel jag har verklige ansträngt mig och vissa delar kan jag förstå men dom kunde även har retts ut om jag hade fått förklara mig helt och hållet efter som dom helt klart har missuppfattat mig.

Jag känner bara att mitt ex har svikit mig så jävla mycket just nu så att jag klarar inte av honom och alla andra blev indragna i det mellan han och med plus valde dom sida ganska fort bara pga av några fjantiga sms som hade kommit i ilskans hetta.
Men just den grejen att dom bara få se allt dumt jag har skrivit och sagt och inte de som han har sagt eller skrivit till mig gör det svårt att se vad anledningen till att jag är så upprörd och vad som egentligen har hänt och som i alla bråk så är det alltid någon som blir lämnad utanför efter som det finns alltid två sidor av se story och den man har närmast väljer man oftast ist för att faktiskt lägga ner energi på att lyssna ordentligt på allas sidor, därför tänker jag som sagt inte ens försöka för att mitt ex har redan lyckats att köra över mig totalt och det är antagligen bäst så annars hade inte ödet valt den vägen :)..

Men jag tänker ite ska mer hat med dom där borta längre för jag är egentligen inte ens arg på någon annan förutom mitt ex hur mycket som än har blivit sagt så är jag inte de, och jag har börjat tänka på att jag har blivit kallad "Iskall hjärtlös" osv och jag känner bara att personen ifråga som har sagt det känner mig mycket bättre än så och om den personen verkligen tänker efter och ser allt från min sida eller ens låter mig förklara hade den personen vetat att det inte är så....

Men nu tänker jag inte ens tänka på det längre efter som det har gått flera månader nu och hade någon av dom velat lösa de hade dom hört av sig och därför ger jag upp just nu orkar inte ens tänka på de efter som jag har redan gjort min del och hört av mig till dom och försökt att få kontakt på ett bra sätt för ett bra tag sen och även när vi bråkade sa jag också att jag ville prata med dom på ett anat sätt än tele så jag verkligen kunde förklara mig men det fanns inget intresse för det och nu har jag dragit mitt strå till stacken så nu är det upp till dom tycker jag... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar