19 september 2011

Smycken

Hellu Lovers! 

Jag har kommit på e ide och den är att jag vill börja tillverka mina egna smycken :D
Dock behöver jag lite hjälp med vad man kan behöva när man börjar, jag tänkte fokusera mest på örhängen efter som det är roligaste men självklart kommer jag göra annat också dock :P men jag måste börja någonstans :P .. 
Jag undrar om folk vet vart man kan köpa som grundsett med lite olika grejer som man kan få tag i ist för att sitta och plocka ihop och välja ut allt en efter en de tar sådan jävla tid :P .. plus så vet jag väl inte exakt vad man måste ha heller. 

Men men där har ni lite små¨info om vad jag ska börja med nu under den närmaste perioden :) 



Puss och Kram :D 

1 kommentar:

  1. Beror ju på vad för typ av smycken du tänker göra, det finns en hel del ringar och framför allt krokar för örhängen och liknande i vilken hobbyaffär som helst att köpa. Smycken kan man gör av allt från gamla leksaker, lego, pärlor, naturmaterial, random-skräp etc. Det är ju bara fantasin som sätter gränser. Annars är en limpistol bra skit för all typ av crafting! Kan vara värt att investera i om du vill pyssla på riktigt! ^___^

    SvaraRadera