31 juli 2011

tv suger!

Hejsan hoppsan alla glada :)
Har väl egentligen inte mycket att skriva men bra att man vet att jag lever lr nått?

Well helgen har varit skön har varit och träffar lite gamla vänner och sen annars faktiskt bara varit hemma efter som jag inte har mått så bra till och från men allt är bra nu :)
Well har varit en skön helg för mig själv med efter som jag har haft så mycket lugn och ro och fått tid med att grubbla och funderar på saker och ting plus så här jag även skrivit lite och så , så de känns as skönt :D .

Nu kollar jag på någon sjuk jävla film på tv 11 och fattar nada så kan inte förklara den :p och innan de försökte jag ge Dexter en chans men fattade inget av de , först va Han polis sen helt plötsligt mördare? Någon måste förklara den där skiten mer nogrant för mig. Nu ska jag fortsätta kolla på en sjuk fil TJOS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar