30 juli 2011

natt inlägg

Då sitter man här själv med Sina egna tankar igen då, dock bara positiva tankar i natt :) det känns som jag har funderat och grunnat på saker och ting och äntligen nu i natt så har jag lyckas tänka så mycket på de så att jag har avslutat de!
Det är över nu jag kan släppa den där stora tunga manteln ,kasta den på marken och gå vidare utan att kolla tillbaka nu. det är borta nu och de kommer att för bli så!!

Jag har förändras så jävla mycket under 2011 och jag har gjort mig av med alla falska människor i mitt liv nu dom som jag visste skulle hugga mig i ryggen förr eller senare, jag har verkligen rensat min umgängeskrets och även lärt känna nya människor. Jag har aldrig varit med om så många förändringar på samma år som verkligen har fått mig att känna mig stark!
Jag vet inte vad som har hänt med mig, har jag vuxit up? Eller har jag helt enkelt kommit under fund med att jag inte har gett mig själv de jag behöver?

Well jag vet inte men en sak kan jag bara säga och det är att jag mår awesome det känns verkligen som om det är min tur att stå i spotlight efter all misär.

Tack till alla som har funnits och gjort mig till den jag är nu , ni är till och med mer awesome än mig ONE LOVE <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar