06 juli 2011

irriterad!!!!

Varför tror alla att dom alltid vet vad som är bäst för mig?
Spelar ingen roll om det är vänner,familj,komunen what ever alla tror dom vet vad som är bäst för mig och mitt välmående!
JAG MÅR BRA LÅT MIG BARA FÅ LEVA MITT LIV UTAN ATT LÄGGA ER I!!

Jag är inte den personen som öppnar mig för människor och delar ut alla djupa tankar och exakt hur jag mår dör folk, jag har bara haft en under hela mitt lic som jag har kunnat prata med på ett så ärligt sätt så de blir automatiskt att man kan öppna sög på alla plan men de var bara en period som nu verkar vara ganska gone men det var riktigt nice och jag saknar den personen grymt mycket men man får vara glad för den tiden man får med varje människa och gå vidare helt enkelt ist för att gå och fundera på de hela tiden :p

Men folk måste börja förstå att jag kommer aldrig be om hjälp för något jag inte behöver hjälp med och jag kommer aldrig prata ut med en människa om mig själv bara för att ni tvingar mig?

Jag väljer min psykolog själv och jag tänker inte betala någon idiot för att sitta och säga att jag mår som jag mår för att jag hade en dålig uppväxt eller sårad över något som hänt när jag var liten
Psykologer vet nothing abut me let it be that way then!

Well vet fan inte egentligen vad som var meningen med detta inlägg men men :p

Här kommer en helt ny bild oå mig tog den för tio min sen awesome!!! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar