26 juli 2011

gnäll inlägg?

Är ganska låg just nu så detta kommer bli ett "tyck synd om mig " inlägg så ist för att klaga efter du har läst de sluta läsa nu.

Alla har vi dåliga dagar och dåliga stunder och just nu är det min tur.
Jag väl egentligen inte varför jag känner som jag känner efter som jag vet att de inte riktigt stämmer men jag känner mig riktigt jävla enamel just nu känns som om.ingen vill varken prata med mig eller höra från mig och jag har endå varit borta i över en vecka.
Alla är upptagna med sitt och de förstår jag men jag vill också synas efter att ha jämnt mig väldigt osynlig under den mesta delen av min semester. Och så sitter jag fortfarande och funderar över vad jag har gjort för fel efter som personer inte ens svarar när man vill prata med dom. Det har varit tyst i minst tre veckor och jag känner mogna helt ärligt sviken för att jag har visat sidor av mig själv som jag inte visar mer än en eller två personer inte ens min familj och folk vet de och när jag väl har visat den sidan så försvinner dom?
Varför? Är mitt riktigt jag så hämsk eller är jag för djup för folk?
Jag vet ju inte ens vad fan jag gör för fel eller om det helt enkelt bara är så att jag inte duger?
Well spelar väl egentligen ingen roll att fundera på något som man aldrig kommer få svar på kanske så det är väl bara att radera numer från luren och glömma som vanligt

Sen en grej jag verkligen stör mig på är att folk lägger en skuld på mig för något som jag inte har något med att göra. Och att folk drar sig in i saker som egentligen inte rör dom och säger att jag har dragit in dom i skiten. Och som jag har sagt hela tiden , du kommer att välja en sida och de kommer vara hans och jag hade rätt. Och när du börjar kalla mig äcklig hjärtlös och iskall sluta förvänta dig att jag tänkte höra av mig på din födelsedag när jag inte ena fick göra de , nej jag är inte perfekt men tro fan inte att du är bättre när du börjar bråka med mig för något som inte ens handlar om dig. Som sagt säger Su upp kontakten med mig har du aldrig känt mig och du vet inte ens mitt namn längre. Detta var de sista jag ens kommer tänka eller skriva dig sen existerar du inte längre



Fast man kan ju fortfarande vara snygg även om man är lite deppig ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar