13 juli 2011

från söndag till onsdag!

Hallå gott folk :)
Jag vet att jag inte har skrivit på ett tag men har varit lite små depp här efter som jag har blivit av med jobbet och såna tråkiga.saker :0 så då har jag spenderat dessa dagar genom att göra något kult



Söndag: spontan middag med Tarrenc och Jenny som sen o hem till Jenny för lite.vin och vattenpipa senare runt kl 20 tiden drog vi in till stan och kollade på baksmällan två och den var så jävla rolig haha jag vill också ha en ciggarett rökande apa skulle vara fett kul haha.

Måndag: då skulle jag ha hjälpt Jenny att flytta men det blev ändrade planer så lekte med Johanna en liten sväng här hemma och vi hade de riktigt mysigt vi också pratade allmänt med strunt och bara softade så som det ska vara på sommaren.

Tisdag: när morgonen kom såg depp ut som om att jag äntligen skulle spendera en dag hemma i sängen utan att behöva träffa någon men så blev inte fallet det blev att jag drog en sväng över till Jennys nya lägenhet och åt middag och sånt trevligt med massor av otroligt sköna människor :) sen efter maten blev de vattenpipa och vik igen :)

Onsdag: kom hem från Jenny har sovit hela jävla dagen för att inte känns min hämska tandvärk sim började igår morse och nu sitter jag bara och väntar på att någon kul typ ska höra av sög och hjälpa mig med lite smärtstillande :p






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar